VvE Beheer pakketten

Nijkerk, Amersfoort, Harderwijk en omgeving
Boekhouder

Basis pakket

Tot 3 appartementen basis bedrag vanaf € 850,- per jaar. Boven de 3 appartementen basis bedrag van € 850,- en € 115,- per volgend appartement per jaar. Alle prijzen zijn excl. BTW

Administratief beheer:
– Bijhouden van een actuele ledenregister
– Eigendomsoverdrachten appartementsrechten registreren
– Beheer van de verzekering en afhandeling schades
– Beheer overeenkomsten en contracten
– Correspondentie met eigenaren

Financieel beheer:
– Voeren algehele financiële administratie
– Incasseren en administreren servicekosten
– Signaleren, administreren en opvolgen van betalingsachterstanden
– Het jaarlijks opstellen van de jaarrekening inclusief balans en winst/verliesrekening
– Het jaarlijks opstellen van een nieuwe conceptbegroting en ledenbijdragen
– Voeren van correspondentie met betrekking tot de financiën
– Afrekenen stookkosten en servicekosten

Basis+ pakket

Tot 3 appartementen basis bedrag vanaf € 999,- per jaar. Boven de 3 appartementen basis bedrag van € 999,- en € 135,- per volgend appartement per jaar. Alle prijzen zijn excl. BTW

Administratief beheer:
– Bijhouden van een actuele ledenregister
– Eigendomsoverdrachten appartementsrechten registreren
– Beheer van de verzekering en afhandeling schades
– Beheer overeenkomsten en contracten
– Correspondentie met eigenaren

Financieel beheer:
– Voeren algehele financiële administratie
– Incasseren en administreren servicekosten
– Signaleren, administreren en opvolgen van betalingsachterstanden
– Het jaarlijks opstellen van de jaarrekening inclusief balans en winst/verliesrekening
– Het jaarlijks opstellen van een nieuwe conceptbegroting en ledenbijdragen
– Voeren van correspondentie met betrekking tot de financiën
– Afrekenen stookkosten en servicekosten

Technisch beheer (dagelijks):
– Aannemen en beoordelen van storingsmeldingen
– Opdracht geven tot uitvoeren van kleine reparaties
– Direct uit laten voeren van spoedeisende reparaties
Boekhouder

Uitgebreid pakket

Tot 3 appartementen basis bedrag vanaf € 1100,- per jaar.
Boven de 3 appartementen basis bedrag van € 1100,- en € 180,- per volgend appartement per jaar. Alle prijzen zijn excl. BTW

Administratief beheer:
– Bijhouden van een actuele ledenregister
– Eigendomsoverdrachten appartementsrechten registreren
– Beheer van de verzekering en afhandeling schades
– Beheer overeenkomsten en contracten
– Correspondentie met eigenaren

Financieel beheer:
– Voeren algehele financiële administratie
– Incasseren en administreren servicekosten
– Signaleren, administreren en opvolgen van betalingsachterstanden
– Het jaarlijks opstellen van de jaarrekening inclusief balans en winst/verliesrekening
– Het jaarlijks opstellen van een nieuwe conceptbegroting en ledenbijdragen
– Voeren van correspondentie met betrekking tot de financiën
– Afrekenen stookkosten en servicekosten

Technisch beheer (dagelijks):
– Aannemen en beoordelen van storingsmeldingen
– Opdracht geven tot uitvoeren van kleine reparaties
– Direct uit laten voeren van spoedeisende reparaties

Projectmatig onderhoud:
– Bouwkundig en technisch advies
– Verrichten van technische inspecties en uitbrengen van adviezen
– Opstellen van MJOP
– Planmatig onderhouds-, renovatie-, verbouwwerkzaamheden
– Aanvragen van offertes
– Begeleiding en toezicht op uitvoering van uitgevoerde werkzaamheden

Compleet pakket

Tot 3 appartementen basis bedrag vanaf € 1200,- per jaar.
Boven de 3 appartementen basis bedrag van € 1.200,- en € 230,- per volgend appartement per jaar. Alle prijzen zijn excl. BTW

Administratief beheer:
– Bijhouden van een actuele ledenregister
– Eigendomsoverdrachten appartementsrechten registreren
– Beheer van de verzekering en afhandeling schades
– Beheer overeenkomsten en contracten
– Correspondentie met eigenaren

Financieel beheer:
– Voeren algehele financiële administratie
– Incasseren en administreren servicekosten
– Signaleren, administreren en opvolgen van betalingsachterstanden
– Het jaarlijks opstellen van de jaarrekening inclusief balans en winst/verliesrekening
– Het jaarlijks opstellen van een nieuwe conceptbegroting en ledenbijdragen
– Voeren van correspondentie met betrekking tot de financiën
– Afrekenen stookkosten en servicekosten

Technisch beheer (dagelijks):
– Aannemen en beoordelen van storingsmeldingen
– Opdracht geven tot uitvoeren van kleine reparaties
– Direct uit laten voeren van spoedeisende reparaties

Projectmatig onderhoud:
– Bouwkundig en technisch advies
– Verrichten van technische inspecties en uitbrengen van adviezen
– Opstellen van MJOP
– Planmatig onderhouds-, renovatie-, verbouwwerkzaamheden
– Aanvragen van offertes
– Begeleiding en toezicht op uitvoering van uitgevoerde werkzaamheden

Bestuurlijk beheer
– Het opstellen van een agenda voor bestuur
– Het versturen van uitnodigingen, definitieve agenda en vergaderstukken
– Het aanwezig zijn tijdens de vergadering en toezien op correcte besluitvorming
– Het opstellen van de notulen van de vergadering
– Het adviseren van het bestuur
Meer informatie

Offerte aanvragen

Of het nu gaat om het organiseren van de algemene ledenvergadering, de financiële administratie of bijvoorbeeld het verhelpen van klachten, Kuis Finance neemt als VvE Beheerder voor u alle zorg voor het vastgoed uit handen. Vraag snel u offerte aan.