Basis+ pakket
Tot 3 appartementen basis bedrag vanaf € 999,- per jaar. Boven de 3 appartementen basis bedrag van € 999,- en € 125,- per volgend appartement per jaar. Alle prijzen zijn excl. BTW
Administratief beheer:
– Bijhouden van een actuele ledenregister
– Eigendomsoverdrachten appartementsrechten registreren
– Beheer van de verzekering en afhandeling schades
– Beheer overeenkomsten en contracten
– Correspondentie met eigenaren
Financieel beheer:
– Voeren algehele financiële administratie
– Incasseren en administreren servicekosten
– Signaleren, administreren en opvolgen van betalingsachterstanden
– Het jaarlijks opstellen van de jaarrekening inclusief balans en winst/verliesrekening
– Het jaarlijks opstellen van een nieuwe conceptbegroting en ledenbijdragen
– Voeren van correspondentie met betrekking tot de financiën
– Afrekenen stookkosten en servicekosten
Technisch beheer (dagelijks):
– Aannemen en beoordelen van storingsmeldingen
– Opdracht geven tot uitvoeren van kleine reparaties
– Direct uit laten voeren van spoedeisende reparaties
– Voeren algehele financiële administratie
– Incasseren en administreren servicekosten
– Signaleren, administreren en opvolgen van betalingsachterstanden
– Het jaarlijks opstellen van de jaarrekening inclusief balans en winst/verliesrekening
– Het jaarlijks opstellen van een nieuwe conceptbegroting en ledenbijdragen
– Voeren van correspondentie met betrekking tot de financiën
– Afrekenen stookkosten en servicekosten
Technisch beheer (dagelijks):
– Aannemen en beoordelen van storingsmeldingen
– Opdracht geven tot uitvoeren van kleine reparaties
– Direct uit laten voeren van spoedeisende reparaties